Dentální hygiena

V naší ordinaci můžete využívat služeb diplomované dentální hygienistky. Pravidelné návštěvy této ordinace výrazně snižují riziko vzniku zubního kazu a dokáží zabránit vzniku onemocnění parodontu.

Dentální hygienu doporučujeme absolovovat dvakrát ročně.

Pacientům s parodontálním postižením každé čtyři měsíce. Je možné využít dle Vaší pojišťovny i příspěvků na dentální hygienu.

Bělení zubů

V naší ordinaci dentální hygieny nabízíme dva způsoby bělení zubů.

Ordinační bělení zubů

Ordinační bělení zubů profesionální lampou. Jedná se o účinnou a rychlou metodu , která dokáže navrátit Vašim zubům bělost během dvou hodin. Výsledek bělení zpozorujete Vy i Vaše okolí okamžitě. Zuby Vám vydrží bílé 2-3 roky.

Naše dentální hygienistka Vám vysvětlí celý postup a zodpoví Vám Vaše dotazy.

Domácí bělení zubů

Domácí bělení zubů pomocí profesionální bělící pasty v pohodlí Vašeho domova. Tento postup spočívá v zhotovení otisků a následně nosičů na Vaše zuby. Po té předání bělícího gelu. Gel se aplikuje dovnitř nosičů a proces bělení probíhá v noci, během spánku. Tedy pacient s nosiči bělící pasty spí.

Většinou dojde k vybělení zubů za 14 dní.

Dentální šperk

A v neposlední řadě je možné si ozdobit Váš úsměv dentálním šperkem. Upevnění tohoto šperku na zub je zcela bezbolestivé, pouze se povrch zubu očistí a šperk se pomocí lepidla připevní na zdravý zub. Celý proces netrvá déle než 20-30 minut.

V ordinaci nabízíme široký výběr těchto ozdob, dokonce i kamínky z dílny Swarowski.

Proč si vybrat naši ordinaci?

Více než 3000 spokojených pacientů
Přijímáme nové pacienty
Spolupracujeme s dalšími odborníky
Zajistíme Vám dentální hygienu